kalamullah

Friday, June 12, 2009

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang..


Salam'alaik....

Alhamdulillah.... akhirnye aku berjaya gak wat blog wlpn sbnonye b4 ni ak dh de blog [ tp prvate la sbb aku ase pe y aku tulih tu xde manfaat pun tuk org yg membacenye] so hopefully my new blog ni dpt bg byk ilmu n manfaat pd follower. [ ade ke follower?haha] Actually, rase iri hati pd sahabat2 y da jdkan blog diorg sbgai medium dakwah...masing-masing sentiasa b'usaha utk menyebarkan dakwah. tapi aku hanya pd angan2 tp bukan pd usaha.. Alhamdulillah, kali ni aku btekad utk jadi salah seorg dpd diorang...moge Allah tetapkan hati kita di jlnNya...aminn..n moge aku istiqamah dalam meneruskan hobi baru aku ini...amin...

syukran pd sahabat2 yg sntiasa mnyokong n membantu aku dlm stp masa dan keadaan...

semoga persahabatan kita kekal n sts dibwh lindungan rahmatNya...aminn..

No comments:

Post a Comment

comment yang dihargai